adf-congres-banner-def

Ben jij erbij op 31 mei 2024?

LEZINGEN | WORKSHOPS | ONTMOETING

09:30 - 16:30 uur

Schrijf je nu in via onderstaande link en sluit je aan bij ons om samen deze bijzondere gelegenheid te vieren!

We kijken ernaar uit om je daar te zien.

Vriend van ADF

Ben jij Vriend van de ADF stichting? Dan heb je al een ticket voor 25 euro! Ben jij nog geen Vriend van de ADF stichting, bestel dan je ticket voor 40 euro of word Vriend van de ADF stichting en profiteer van 15 euro korting!

Nog geen Vriend van ADF?

Ben je nog geen Vriend en wil je van de korting profiteren? Meld je dan eerst aan als Vriend op https://helpmee.adfstichting.nl/ en bestel daarna je tickets op de congrespagina.

Professional

Ben jij een professional? Dan heb je al een ticket voor 250 euro inclusief accreditatie. De accreditatie is aangevraagd bij:
• NVVP
• FGzPt
• V&Vn
• VSR

Mochten er nog vragen of onduidelijkheden mail dan naar sergnocmuelibuj.[antispam].@adfstichting.nl of bel naar 06 29114435.

Klik op de onderstaande link voor het programma van het jubileumcongres.

MEDE MOGELIJK GEMAAKT DOOR:

fonds-sgs-logo-external-use
hersenstichting