manonyoga1

Yin yoga 'zacht met angst'

Angsten hebben we allemaal, maar als angst een groot deel van je leven gaat innemen en je gelooft dat je angsten de waarheid zijn. Dan belandt je in een vicieuze cirkel. Het lukt je dan vaak niet meer om van de mooie dingen in het leven te genieten.

Tijdens de training “Zacht met Angst” krijg je aanreikingen die de sleutel kunnen zijn tot verandering. Door middel van simpele doeltreffende technieken ga je met jezelf aan de slag en krijg je inzicht in je eigen angsten en patronen.

Een belangrijk aspect van de training is dat je gaat leren communiceren met jezelf en met je angsten. Dit gebeurd op een dieper niveau, waar ook de grondslag voor de angsten liggen. Als je inzicht krijgt in je eigen proces, kan je ook gaan inzien dat je met je angsten kan gaan “spelen”. Dit betekent dat je lucht en ruimte gaat creëren in je eigen angsten. Hierdoor ontstaat er een grote verandering die doorwerkt in jezelf. Met deze training leer je hoe je dit zelf kan gaan toepassen in het dagelijkse leven.

In het najaar van 2021 willen we de training 'Zacht met angst' op locatie gaan geven. Wil je meer informatie? Mail dan naar: negniniart.[antispam].@adfstichting.nl

“Ik ben Manon Lemkes en ik ben yoga docent. Deze training heb ik zelf ontworpen na mijn eigen ervaringen met de extreme angsten in mijn leven. Maar ook vooral wat voor mij de relatie tussen angst, hooggevoeligheid en drugs is geweest en soms ook nog steeds is.”manon-lemkes

Manon Lemkes

Inschrijven en betalen

2024 Activiteit
  Er zijn geen activiteiten gevonden volgens de opgegeven criteria

Yoga nidra in coronatijd

Heb je behoefte aan een stuk rust of angstverzachting in deze heftige periode? ADF stichting heeft, in samenwerking met Manon van Yin Yoga Sound, een speciale Yoga Nidra sessie opgenomen.  Manon heeft dit ingesproken en speciaal aangepast aan het thema ‘angst’.

Wat is yoga nidra? Yoga nidra wordt ook wel de “ slaap van de Yogi” genoemd. Ook al is het geen slaap want je komt in een heerlijke rusttoestand. Hierdoor kunnen spanningen die je onbewust vasthoudt, verwerkt worden en kan je lichaam zich op verschillende vlakken compleet ontspannen. Je blijft wakker en tegelijktijd breng je het lichaam fysiek, mentaal en emotioneel systematisch tot een diepe ontspanning.  Een half uur Yoga Nidra voelt als 2 uur slaap! We hopen dat je er van geniet!

Je kun de yogasessie hier downloaden.

adf-logo-300x136

CONTACT